andenz

Alla inlägg under februari 2010

Av Andenz - 27 februari 2010 15:57

Hej!

Jag var nys inne på http://twilightgrejer.se och blev förvånad. Twilight på svenska och engelska är olika. Dom har till och med tagit bort och lagt till stycken. Har själv bara läst på svenska. (Är dålig på engelska) Men blev förvånad. =o Har hört att dom engelska var bättre men trodde det berode på att översättningen var olika och att det kan bli konstigt. Tycker detta är synd för man vill läsa så mycket som möjligt och vill veta allt som händer. Läs mer på http://twilightgrejer.se


//Pussar

Av Andenz - 27 februari 2010 15:12

Hej!

Den här veckan har jag SPORTLOV!!!! Jippi! Det är så skönt! När har ni sportlov eller har ni redan haft det? Jo jag har lovat Anna att blogga hos hennes blogg http://annacullens.blogg.se men jag kanske kommer blogga här ockås vi får se. Nästa vecka ska jag åka skidor.... Men Lasse och Lina ska ta hand om Tuss. Fast jag kommer sakna henne massor=)


  


//Pussar Andenz<3

Av Andenz - 23 februari 2010 17:45

Hej!

Jag måste gå och plugga nu för vi har prov och diagnos till imorgon...


  


//Pussar

Av Andenz - 23 februari 2010 17:25

Hej!

Idag var jag och Anna i mörby och köpte var sin New Moon tidning! Det är Julia stars som har den. Det har ju kommit en likadan (med annat inehåll förstås) innan fast med Twilight och nu var det New Moon! Hoppas Eclipse och Breaking Dawn kommer ut!


//Pussar och krammar Andenz<3


PS. Anna om du ser det här kan du göra Twilight teman på mobilen då för du svarar inte på sms.


<3

Av Andenz - 22 februari 2010 16:54

Hejsan!

Idag har jag bara varit hemma. Jag har gjort läxan och städat rummet lite för Jesper och Ville hade datorn. Jag har fått ett nytt Twilight tema av Anna som är jätte fint men hon har fortfaradnde inte gjort temanen på hennes mammas mobil. Jo en sak är konstig och det är att man inte kan görs teman på Sony ericsson? För det skulle ju vara jätte kul! Tycker inte ni det?


//Pussar Andenz<333

Av Andenz - 21 februari 2010 17:05

Grattis Ashley Greene! (spelar Alice) Som fyller 23 år idag! Inte för att jag bryr mig så mycket om skådespelarna men ni kanske tycker det är kul?!


  


//Pussar Andenz<3

Av Andenz - 21 februari 2010 16:55

Hej<3

Läste nys på en blogg att Eclipse trailern kommer ut den 12 mars!


//Pussar Andenz<3

Av Andenz - 21 februari 2010 16:34

Hej!

Idag har jag varit på ridning opch sen hos Clara. Jag tänkte kolla några bloggar och sen läsa eller nåt.


//Kramar

Presentation


Andrea "Andenz" Cullen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Team Edward eller Jacob
 Team Edward
 Team Jacob
 Ingen
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt

Bree Tanners andra liv!


Eclipse!


Skapa flashcards