andenz

Alla inlägg den 22 april 2010

Av Andenz - 22 april 2010 15:45

Hej!

Ledsen att jag inte bloggat¨på länge men jag har inte haft lust. Men nu har Anna lärt mig att läga in viedo klipp så det ska jag gjöra nu. Fast det blir Eclipse trailern. (jo jag vet att ni säkert redan sett den men jag ville läga ut den ändå. Nu är jag hemma hos Anna och Anna vill ha fler bloggar att följa så ni får gärna kommentera om tips på bloggar. Men här kommer lite bilder!


  Cullens tecknade BERC<3 Bella , Edward och Renesmee.

   Har väll inget att skriva om den här bilden annat än att hålla med.

    Undra hur dom reagerar när dom läser om sig själva

    Sött va<3 Jo måste skriva innan jag glömmer alla bilder kommer från Annas bildarkiv. Eclipse...

     Fin va!


Och nu kommer trailern!

¨

//Kram

Presentation


Andrea "Andenz" Cullen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Team Edward eller Jacob
 Team Edward
 Team Jacob
 Ingen
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt

Bree Tanners andra liv!


Eclipse!


Ovido - Quiz & Flashcards