andenz

Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Andenz - 5 mars 2010 11:18

Hello<3

Ledsen att jag inte har bloggat så mycket den här veckan... Men jag har ju bloggat på http://annacullens.blogg.se Men nu kommer det inte heller några inlägg på ett tag eftersom att jag ska vara och åka skidor=( tråkigt... Men Anna kanske kommer blogga här, ni får se... Så jag tänkte att ni kunde få några bilder istället.



Den är så fin

   

En fin bild på författaren

 

Och en till

 

Jasper

 

Ett fint heligt äpple

  Eclipse...

Den här vet jag att ni har sett men man (iallafal jag) trötnar aldrig på den

   

Lila (nåja ganska stora) Emmett

 

Dom finns på Lekplaneten i MörbyC om ni är intresserade. 449kr

Ohh man hoppas att Eclipse också blir från 11år!

   

Tycker den är så fin

 

Voltori

  

Och till sist bökerna


Kommer sakna dig Tuss men Lasse och Lina med familj kommer ta hand om dig bra!


//Pussar Andenz<3  

Presentation


Andrea "Andenz" Cullen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Team Edward eller Jacob
 Team Edward
 Team Jacob
 Ingen
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt

Bree Tanners andra liv!


Eclipse!


Ovido - Quiz & Flashcards