andenz

Alla inlägg den 24 mars 2010

Av Andenz - 24 mars 2010 19:12

Hejsan!

Det är en tävling på http://twilightmovie.blogg.se där man kan vinna Vampire girl armband! Läs mer på http://twilightmovie.blogg.se/2010/march/tavling-new-moon-vampire-girl-bracelet.html#comment 


//Pussar

Av Andenz - 24 mars 2010 19:01

Kolla vad jag har hittat nämligen den officiela (vet inte hur det stavas) postern för Eclipse! Jag tror att det är den officiela postern för det stog på en Twiloight blogg men man kan aldrig vara helt säker!


  

Jag tyckte den var fin men jag tycker Jacob skulle vara lite mindre och så tyckte jag den liknar New Moon postern men den var JÄTTE FIN!!!!!!!!



Av Andenz - 24 mars 2010 17:01

Hej!  

Förlåt att jag inte bloggat på länge men jag har inte haft lust att sitta framför datorn    Men jag tänkte skriva ett extra långt inlägg idag... Frågan är vad jag ska skriva om?

Men snart är våren här iallafall utanför Stockholm där jag bor! Snön håller på att smälta och fåglarna kvittrar   Vad tycker ni om att våren är här? Själv tycker jag det är kul men jag gillar snön och vi kommer nog inte få en sån här lång och snö full vinter igen på många år<3

Vist var Olles gäst blogg inlägg sött?<3

Jag har väll inte mycket mer att skriva... Jag ska gå in på Fokis blogg + Twilight bloggar och sen kanske jag ska spela sims eller nåt för jag har gjort halva mattte läxan som är till i övermorgon men jag måste gå och kolla till Olle var 5 minut för han är sjuk...

Här kommer några bilder.


  Renesmee som jag stickade på slöjden<3  

En sött liten Team Edward<3  

Tänk att få köra runt i en sån här bil! Apro på bilar när jag var i Ramundberget så såg jag en porche (vet ej hur det stavas) tyvär var den inte gul utan vit.


//Pussar<3 

Presentation


Andrea "Andenz" Cullen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Team Edward eller Jacob
 Team Edward
 Team Jacob
 Ingen
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt

Bree Tanners andra liv!


Eclipse!


Ovido - Quiz & Flashcards