andenz

Alla inlägg den 18 januari 2010

Av Andenz - 18 januari 2010 19:01

Hello söttisar<3

Jag ville bara säga att jag nys var inne på Fokis blogg och om ni går in där http://fokis.se så kan man rösta där! Det borde ni göra om ni gillar Foki! Eller rösta på nån annan. Om ni vill! Jag ville bara tipsa om det. Gå in på Fokis blogg och kolla!


    

  


//Pussisar Andenz<33333

Av Andenz - 18 januari 2010 18:32

Hello<33333

Det skulle vara kul med fler kommentarer! Men nu har jag fixat gästboken... Så där får ni gärna skriva något=)


//Pussisar Andenz<3

Av Andenz - 18 januari 2010 18:17

Hello<3

Anna/Pefi har precis åkt hem från mig. Men vi var ute och gick med Foxy! Men först gav Mimma oss vår nyckel så när vi gick ditt (mimma var hos oss) så funkade inte nyckeln och då sa jag till Anna "Kan du inte ens sätta i en nyckel?" Men så fick jag prova och då upptäckte vi att det var fel nyckel... Så vi fick gå tillbacka och Foxy skällde jätte mycket för hon blev så ledsen när vi gick. Så då fick vi gå tillbacka och så fick vi rätt nyckel men när vi kom tillbacka från promenaden med Foxy och skulle låsa upp så fick vi inte ut nyckeln. Så då skulle jag precis ringa till mimma och så upptöckte Anna att den var åt fel hål. Så vi hade liksom nyckel problem idag...


  

Hmm, en tråkig nyckel...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Andrea "Andenz" Cullen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Team Edward eller Jacob
 Team Edward
 Team Jacob
 Ingen
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt

Bree Tanners andra liv!


Eclipse!


Ovido - Quiz & Flashcards