andenz

Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Andenz - 20 januari 2010 17:25

Hello sötta små   

Jag har precis pluggat till provet som en galning, bokstavligt talat. Eller jag har gjort det ända sen jag skrev förra inlägget. Så jag hoppas att det går bra imorgon på Norden provet. Men jag har ändå engelsa glosor kvar att göra... Tycker inte ni att det skulle vara mycket roligare i skolan bara genom att göra små skillnader typ som att man fick välja var man ville sitta, eller ha en egen bänk som man fick rita på, modernare bilder i bökerna och inte bilder från 1980, färg i texten i bökerna, om man fick använda dator, skriva på framsidaorn på arbets bökerna, tapeter istället för samma tråkiga färg, tavlor  och sånt tänk vad mycket roligare såna små saker skulle göra skillnad! Kommer ni på något som skulle gör skolan roligare? Kommentera då!


//Pussisar Andenz<3



Av Andenz - 20 januari 2010 15:27

Hello sötta läsare<3

Om ni undrar varför jag inte bloggade igår så är det för att jag inte fick det för pappa... Han bara kom upp och sa att jag inte fick vara inne på datorn fast jag precis satt på den. Och jag och Anna hade gjort alla läxor och så. Hatar Pappa! Men nu ska jag träna inför provet imorgon. Men jag ville blogga lite innan ifall jag inte får blogga ikväll, fast det kanske bara var tillfälligt vi får väll se.

Nu tänker jag bara blädra bland bilderna och där jag stannar tar jag en bild ifrån.


                  


//Pussisar Andenz<3


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Andrea "Andenz" Cullen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Team Edward eller Jacob
 Team Edward
 Team Jacob
 Ingen
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt

Bree Tanners andra liv!


Eclipse!


Ovido - Quiz & Flashcards