andenz

Alla inlägg den 25 januari 2010

Av Andenz - 25 januari 2010 19:00

Helllolidoli<3

Jag känner mig förkyld... Det är så jobigt att hela tiden behöva snyta sig. Jag tror at det är för att jag var ute så mycket igår. Så jag hoppas att det går över till imorgon. Jo jag vet inte vad jag ska skriva omså jag tänkte att ni kunde kommentera om vad jag ska skriva om. Tex Twilight eller nån artist, sport eller vad som helst. Så ska jag skriva ett inlägg om det. Eller det beror på vad det handlar om jag kan ju inte så mycket om fotboll tex men jag kan säkert skriva nåt om det.


//Kramar och pussar Andenz<33

Av Andenz - 25 januari 2010 18:51

Heeeej!

Om ni undrar varför det inte blev några inlägg igår så är det för att internetet inte funka... Men nu funkar det! Jag gör matte läxan nu men behöver hjälp så jag väntar på att pappa ska komma hem (han är och hämtar Jesper på hockey, men kommer snart) Jag var hemma hos Clara idag och vi körde monopol (eller hur det nu stavas). Det är faktidt kul men man måste komma igång. Men nu kom pappa...


//Pussar Andez<333

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Andrea "Andenz" Cullen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Team Edward eller Jacob
 Team Edward
 Team Jacob
 Ingen
 Båda

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23 24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok

Översätt

Bree Tanners andra liv!


Eclipse!


Ovido - Quiz & Flashcards